de man ger, får man tillbaka

är faktiskt trött.. säkert bara för att hanna var de, så blev jag också. haha! vi satt i alla fall lite på dagisgården och pratade. sen fick vi för oss att gå hem till henne, så gick vi dit en stund. och nu är jag hemma igen.



sitter och funderar på en sak.. du har släppt mig, och jag har gått vidare.. men du tror att jag fortfarande vill att de ska vara som förut, men så är de inte. du säger att du känner mig, men de gör du tydligen inte. du släppte mig och jag försvann, nu tror du att de kan bli som förut och att du bara behöver säga kom hit, så kommer jag. du? de fungerar inte så.. inte längre. innan kanske, men kom ihåg att jag var svag då.. jämfört med nu, nu är jag stark, jag låter inte någon trampa på mig. och absolut inte du! de var du som gjorde detta sne steget, de var du som gjorde fel. nu får du ta smällen.. och vet du vad? jag bryr mig inte om du har ont, för så många gånger jag lidit.. så många kvällar jag legat med smärtan och försökt dämpa den.. du är inte värd mig. undra om du är värd någon egentligen.. förändra dig, så lovar jag att du kommer få de bra. men än så länge är du på lägsta nivå .. tjejer vill inte höra ord som hora eller bli hotad till döden så fort man börjar tjafsa. de funkar inte på de sättet. slappna av, och mjukna till lite. så ska du se att allt blir bra i slutändan :)

man ger vad man får, kom ihåg de

Kommentarer
roberta

helt fucking sant



Blogg: http://robertachamoun.blogg.se/
2009-07-25 @ 21:01:58


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!