dampilampi

K väckte mig halv 11, fick sova en halv timma extra, yes. haha.. och jag är faktiskt glad idag.. nej inte för att jag vaknade tidigt, utan bara så! =D sen vid 11 tiden hoppa jag in i dushen, och nu har jag precis käkat frukost Tralalalala. orkar inte följa med och fira min moster idag faktiskt.. förlåt och grattis igen! <3 men är för lat för de.. min kusin kommer hit sen en stund i alla fall, hon orkar heller inte åka och fira henne.. synd om min moster hahaha :) hohoho

har för mig att jag ska sova där inatt, för imorgon ska vi dra till maxi och stan. hon har fått sin lön, så hon skulle handlish lite :d hähähä så kan de gå, jajamänsan hahaha... hihihi.. HAHAAHHA.. glad :D

pusssssssssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!