dålig uppdatering?

har bara svaret att jag inte har haft tid.

igår: efter att vi hade varit hemma hos viccy en stund gick vi ut och mötte rose, bella, feyruz och alexi. satt ute och pratade bara. senare gick fey och alexi. så vi andra gick till roses baksida, käkade mat, efter de blev de honug och vattenmelon hahaha.. det var skit skönt att bara sitta och umgås med tjejerna.. efter en stund kom jenni och my och joina oss.. och inte långt efter kom även verro dit.. vi satt och prata om allt möjligt verkligen, i flera timmar. sen drog jenni och my, då kom alexi och feyruz tillbaka. sen vid 01:30 följde dem mig och viccy hem till henne. när vi kom hem till henne la vi oss i soffan och kollade på disnet channel haha, eller hon satt som en nörd vid datorn, och jag kollade på tv. sen somnade vi i alla fall.



idag: jag vaknade vid 1?! någonting.. försökte väcka viccy som var helt borta i sin egna värld.. vid 2 gick hon upp i alla fall. då gjorde vi frukost sen gick vi till centrum och handlade cola. efter de gick vi till viccys mammas kompis, som är i kreta. viccy skulle ju vattna blommorna o så, så de gjorde vi. plockade även ogräs på hennes tomt hahahahaha, och klippte gräset. sen gick viccy hem, då mötte jag verro. vi drog hem till bella och var där en stund, sen gick vi 3 till parken, där rose var. så vi satt där en stund. SEN, nuuuuu kommer de bästa.. vi gick till centrum, och då kom SARAAAA.. min saknad =D så glad jag blev. hon är äntligen hemma! riktigt kul! vi tjejer satt oss och umgicks bara. skämtade med varandra, och amanda råkade slå sig själv hahahaha, hon gjorde någonting, så hennes knä kom mitt på näsan hahahahahaha.. som vi dog! sen vid 21:00 tog jag spårvagnen hem.. nu har jag dushat och sådär =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!