DAG 4

behöver inte ens nämna när vi vakna idag, för de är samma tid som vanligt. och "morgonrutinerna" detsamma. vakna - frukost - möte! efter mötet satt vi oss allihopa och tog de lugnt i sofforna. senare på dagen blev de att åka kanot, hahaha. första gången i mitt liv! och jag åkte inte för skojskulk heller.. utan för att grabbarna hade varit borta i över 3 timmar så vi åkte och leta efter deom. sen blev de lite studsmatta och käk. nu på kvällen har vi inte gjort så mycket. de är faktiskt lite tjafsa här.. just nu! men de ordnar sig snart. karin sover redan, så jag ska straxa hoppa i säng med.

tidigare idag:
selma: o fyfan! han har ju bröst ..
karin: sexigt! då kan man ju klämma lite..

hahahaha.

innan karin somnade:
karin: selma, släck lampan!
selma: jag kan släcka den stora, men låter den lilla vara tänt ett tag, tills jag lägger mig.
karin: nej, kan int sova då.
selma: menar du att jag ska sitta här på stolen, i mörkret för mig själv?
karin: ja!

hahahahaha jävla kärring!

nattinatti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!