DAG 3

mycket tjat om "morgonen" men idag vaknade vi ungefär 8.30, efter mycket om och men. men vi somnade på morgonmötet också för den delen haha. efter "mötet" gick jag rose och fey in och sov tills kl blev 12.30. då var de lunch och efter de åkte jag och rose med denis in till norrköping för att hämta karin. senare blev de att bara softa och hade kul. vi skulle ha åkt motorbåt idag också, men så blev de inte. för vi kom tillbaka försent.. nu är kl typ 3 på natten och vi ska strax lägga oss. HAHA, eftersom att vi är lite speciella så fick vi dusha, i speciella dushar också för den delen, för ca en timma sen. och efter de blev de kvällsmat..  nae, nu ska jag lägga mig! här sitter tjejerna oc pratar om svininfluensan och småtjafsar haha.

överkul att karin är här!
PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!