DAG 2

de började med att vi vaknade kl. 8. och redan då ville viccy hem. så senare på dagen kom hennes syster och hämtade henne. efter morgonmötet skippa jag och viccy lunchen och gick pch la oss istället.. vi vaknade upp efter några timmar, gick ut med de andra och softa. köpte lite glass o så. sen åkte viccy hem! då speade jag, rose, medel och ogge tecknet. dom två emot mig och rose? tror ni inte att idioterna vann?! .....

sen gick vi ut och senare på kvällen blev de grllning och efter de knäckte jag och feyruz, rose och ogge på tecknet, hahahah.. hämnden är ljuv ogge!



nu är klockan strax 02.00 och vi ska snart sova. ligger i sängen och väntar på fey och rose som är uet och tar nattciggen.

imorgon kommer karin hit.. fan vad kul vi ska ha =D
godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!