DAG 1

jag vaknadeupp hemma hos viccy vid halv tolv. en vid kl. 15.00 möttes vi alla i centrum och åkte. vid 16.00 var vi framme. vi har inte gjort så mycket, softat och sådär bara.. de är ju trotsallt bara första dagen. nu har vi precis käkat och ligger här i våningsängen. jag och viccy delar säng.. högst upp haha. feyruz ligger mitt emot oss, och rose ligger under fey.  klockan är ca 19.00 och om en timma är de möte. sen blir de väl att bara softa tills de är läggdags. vi har köpt med oss massor godsaker, som chips, godis, läsk och nötter.

-
uppdaterar!
nu är kkl 03.30 och jag pch tjejerna har precis spelat "tecknet" några gånger. nu ska vi lägga oss. godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!