can´t sleep

aeee, man kan ju undra vad jag gör uppe, de är övertråkigt. sitter och pratar med gona på msn som verkar vara på världens bästa humör, medan jag försöker så gott de går. annars? vad har jag gjort? ingenting faktiskt.. kollat runt lite bloggar, tänkt, ja.. inget speciellt.

en sak hände för en stund sen, en tjej Zoky heter hon. hon hade lagt in en riktigt fin text som hon skrivit till sin pojkvän, på hennes bdb. dagen efter har en tjej lagt in samma text. okej, de kanske inte är världens sak. men de är riktigt fjantigt av tjejen att ta den ifrån en tjej, och liksom ge den till sin pojkvän? och låtsas som att hon har skrivit den, han blir skit glad för orden som står? men egentligen är den inte ens ifrån hennes hjärta? vilken brud! tycker inte om såna, för när Zoky frågade så säger hon nej, denna texten fick jag av min kusin.. ha-ha-ha, sure! lite fjantigt bara.

aja fuck de nu. borde jag inte lägga mig? jo, egentligen. men trött är jag inte.
just det, hoppas du har det bra i Turkiet Adelina, du med Agnesa <3

pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!