bloggpaus?

känner inte för att blogga längre alltså.. det börjar bara bli tråkigt, vet inte riktigt varför men så är de. jag och viccy vaknade i alla fall vid 1 ungefär, eller hon väckte mig då. vi låg i sängen en stund och pratade haha, helt död var jag. sen gick vi upp och åt frukost. sen målade vi naglarna och diskade och lite sånt. nu åkte hon precis hem och jag ska strax hoppa in i dushen idag. de blir nog en hemmadag idag. orkar inte gå ut, vädret är inte på topp dirket.. jävla fan! de bara regnar och regnar.

Kommentarer
izabella

naaj ingen blogg paus ja gillar din blogg feett:D



Blogg: http://izabellao.blogg.se/
2009-07-21 @ 22:37:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!