Americas best dance crew

här sitter jag och gör inte mycket, har legat och kollat på americas best dance crew. JabbaWockeeZ vann, och dom var grymt duktiga.. dom har förlorat en medlem och nu kämpar dom för han! starkt gjort. men jag höll på den andra gruppen, Status Qou. dom hade verkligen förtjänat de.. från att bara dansat på gatan och hoppat över soptunnor till att stå på scen och göra de dom älskar mest, komma så långt.. dom var grymma! båda grupperna var värdiga vinnare och båda grupperna kommer komma långt! ( ja, jag vet att det var repris och att de flesta redan sett de, men jag såg aldrig vem som vann..haha)


JabbaWockeeZ



Status Qou



.. jag är faktiskt rätt trött, så jag låg och blunda emellan åt, försökte hålla mig vaken. så när programet var slut, beslöt jag mig för att sätta mig här så jag inte somnar. tänker på min zemer också =/ som inte mår så bra, han är sjuk.. och han säger att de blir värre och värre.. hoppas de inte är något allvarligt ......  ='(

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!