äckliga spindel

nu har vi kollat på både prison break, beck och gamla avsnitt av big brother som sändes på tv 400, tycker att de borde börja att ytteligare program. efter de vart viccy sugen på sallad så vi gick ut i köket och gjorde de, och när jag står och hackar lök så skriker viccy: SPRING SPRING. jag bara: vad? så såg jag att det var en stor jävla äcklig fet hor spindel precis vid mina fötter och jag tvingade viccy att döda den hahahahahaha, vi var livrädda båda två. hon stod och stampade på spindeln med papper och ett glas hahahahaah.

Kommentarer
MusicBringsOutTheBestInYou.

fin blogg!

kolla gärna min om du gilla musik ;)



Blogg: http://hondencoola.blogg.se/
2009-07-21 @ 12:14:04


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!