Zara fastnade i en stolpe med tungan

hellu. är faktiskt redan trött och klockan är bara 11. jag och hanna tog bussen hit vid 8 tiden ungefä, mötte rose innan och hämtade min pengar. när vi kom hit tog vi med ungarna till kiosken för att dom ville ha godis. påvägen hem gick jag före hanna zara och zebban, sen vänder jag mig om och ser att dom står en bit bort och så hör jag zara börja gråta. zebban skriker: ZAAARAA HAAR FAASTNAAAT! stackarn hade tagit tungan emot en stolpe haha. hanna fick hälla lite coca cola så att de lossnade. men stackarn började blöda lite haha. lilla flicka.. min bäjbis!

nu har ungarna precis somnat, eller nae. för en stund sen! zara somnade i mitt knä så jag bar henne nyss till sängen. nu ska vi ta en cigg, äta godis och dricka läsk och kolla på tv. vi hörs imorgon. natti natti =)

Kommentarer
Marigona

HAHAHAHAHAHAHH STACKARN ! Så ont gör de min kompis frida fastna i går hahaha de va såå kul :p<3



Blogg: http://gonushee.blogg.se/
2009-12-22 @ 14:18:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!