var ar mina bokstaver :(

hej hej, jag kan inte skriva A A O. so ni vet. moste ha tryckt pa nagon knapp. jag har haft varldens semsta natt. somnade vid 5 tiden. vaknade upp vid 06.00 av att jag hade jette ont i magen, halsbranna och modde illa. la mig i fosterstallning so att inte min mage skulle gora ont. sen vid 7 var jag tvungen att springa till toan och spy :( sen la jag mig igen, senare fick jag springa och spy igen. mamma tror att det bror pa att jag moste ha atit nagot konstigt igor som min mage sa ifron om. sen vid 14 tiden spydde jag igen. men nu kanner jag mig helt plotsligt battre. jag undrade vad jag hade gjort mot gud, varfor han straffade mig. men sen ordnade sig allt igen. hoho, imorgon kommer Kastriot hit. vilken tur att jag blev frisk igen! haha. ne, nu ska jag kla po mig och sen dra hem till hanna en stund. vi hors senare!

FORRESTEN, NAGON SOM VET HUR MAN GOR SO ATT MAN FAR TILLBAKA A 'A' 'O'

Kommentarer
Freddaaa

håll in den över Ctrl och alt så funkar det ;o



2009-12-26 @ 12:55:23


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!