Tisdag

tillbaka ifrån skolan! var skit seg imorse så jag kom självklart försent.. men de gör inget, vi hade mentorstid och de var typ ingen där, så vi satte igång när jag kom. haha, för någon vecka sen sa jag och errett att vi ville ha frukost i skolan. och självklart har våran söta mentor och de andra lärarna fixat de. så vi kommer antagligen få äta frukost tillsammans i skolan innan schemat drar igång. och vi fick reda på att vi slutar och har jullov den 18e. börjar igen den 8e, en fredag. men eftersom att jag är ledig på fredagar så börjar jag på måndagen efter, den 11e =) skönt!

nu sitter jag ensam här hemma och lyssnar på mtv. ska kolla på lite riverside avsnitt och bara ta de lugnt. snart blir de ytteligare ett prov i engelska, de går nog bra! som resten av mina prov hähä!

vi hörs nog senare. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!