Tisdag

hääj bögar! jag var hur trött som helst imorse. orkade knappt gå upp. men sen tvingade jag mig upp. smsade med viccy, hon skulle självklart komma. men somnade om. typiskt viccy? yepp! bögjävel.. haha, måste berätta en rolig sak. vänta vänta, jag tål inte när nån pratar om min mamma på fel sätt tex "din mamma" men idag på engelskan frågade jag Jonas (lärare) vad ett ord betydde. Han bara: Leta i boken. Jag bara: haha, letar dig snart! Jonas: LEETAAAR DIN MOORSA! hhahahaahhaha asså jag skojar inte, alla dog av skratt. helt sjuk är den där gubbjäveln. i alla fall, de var äcklig mat i skolan, pannkakor. så jag käkade bara sallad. känner att magen börjar bli hungrig nu. ska be mamma att göra mat strax eller något.

Just de, igår blev de inget riverside och pedros ande för selmilus del :( hon hade fullt upp med annat. men de var bra de också! nu har jag inget mer att säga. inga bilder har jag heller. riverside next!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!