nattinatti

sitter här och snackar med mina två älsklingar på msn! stängde av datorn förut, var inte på humör. men självklart gjorde min pluttis mig på bra humör så jag satte på datorn och camade med han. haha jag krossade han på röj flaggor (eller vad de heter) också och han trodde att han skulle vinna, de trodde jag med egentligen.. men mästaren selma var ju på plats. han kan aldrig krossa mig på de spelet. bara på poker o sånt svårt skit haha!

de är snart läggdags. skola imorgon.. hm, finns inget mer att säga.

.. förutom att min zemer är världens bästaste kille!


PRINT! haha förlåt bebis.

Kommentarer
Anonym

haha krossar dig anytime :P



2009-12-07 @ 08:14:30
FETE

:$



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-12-07 @ 17:50:27


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!