Nattblogg

Hej =)
jag la mig vid 22.00 och kollade på pedros ande. efter de tvättade jag ansiktet, borstade tänderna osv. sen hoppade jag i säng. var hur trött som helst, men självklart var Kassi pigg och skulle hålla mig vaken. till sist gick jag ut till mamma i köket som gjorde kaffe och bad henne göra till mig också. sen satt jag och hon och pratade lite om min storebror o såna grejer. och så kom vi på att det har snöat ännu mer nu på kvällen. herregud.. :(
nu är jag pigg igen, men nu sover Kassi höhö. aee, om man skulle lägga sig snart. för jag ska faktiskt på stan tidigt imorgon med mamma, vill inte gå dit som en zombie haha. ska även fixa biljetten med syrran imorgon också =) ska läsa lite bloggar nu sen är de sovdags!
nattinatti
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!