Måndag

Ny start på veckan. Har lite personliga problem just nu, kanske inte kommer vara så aktiv på bloggen. jag vet att jag inte varit så aktiv denna månaden.. nu har ni i alla fall en ursäkt!

dagen började med att jag vaknade av att min mobil ringde, en skrattandes viccy. hon tvingade mig att gå upp. så jag fixade mig lite fort. väckte även syrran på köpet haha förlåt! sen kom viccy hit. tog de lugnt en stund. sen hade vi engelska i skolan i 2 och en halv timma. fast paus emellan (lunchrast) efter de hade jag möte. de gick skit bra!

nu är jag i alla fall hemma.. dricker kaffe =) trött är jag också. orkar inte skriva mer, hör nog av mig senare

En anonym undrade vem de var som sjöng låten i inlägget innan detta.
Svar: Jay Sean - Down.  (men de är inte orginalet)



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!