jävla gris spruta!!

sorry för att jag inte har uppdaterat! men jag har haft världens jobbigaste natt/dag. låg och kollade på Pedros ande igår, och när de var slut somnade jag på en gång. klockan var ungefär 22.45. somnade som en stock, hade bara lite ont i armen och lite huvudvärk. sen vid 05 inatt vaknade jag av att jag låg och skakade, var helt svettig. även att jag hade två täcken på mig så frös jag ihjäl. ville börja gråta haha. de var en riktigt äcklig känsla. och då gjorde min arm skit ont också.. gick absolut inte till skolan idag. Messade verro, och hon hade också haft en natt full av kallabalik.  gick upp vid 15.30 idag, för första gången. för att hanna kom hit. vart helt yr när jag reste mig upp ifrån sängen. hanna var hur gullig som helst, hon gjorde macka till mig. kände att jag var tvungen att äta, även att jag mådde illa. sen köpte hon sura godisar till mig också. mår fortfarande illa, huvudvärk, helt hängig, armen dödar. men de ordnar sig snart, som min zemer sa :)

till er som ska ta sprutan, förvänta er de VÄRSTA :):):)
ska strax lägga mig i sängen igen, orkar inte sitta uppe. vi hörs när jag orkar uppdatera.. PUSS PÅ ER

Kommentarer
fejte

naw, krya på dig!

mådde också skit efter sprutan :/

<33



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-12-02 @ 18:51:09


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!