istanbul kebab

god dag, KÄRA torsdag! idag kommer världens bästa babito =D just nu ligger hanna i min säng och jag tänkte bara skriva blogg lite fort, sen ska vi kolla på riverside. gick inte till skolan idag, ska börja sköta mig på måndag. inte vara hemma en enda dag!! vaknade i alla fall vid 12 tiden först, men somnade om till halv 3... haha. gick ut i köket och såg en lapp och en stor fet KEBAB från istanbul kebab. mmh.. favoriten. det var ifrån mamma haha, hon är så söt. så jag käkade den, sen kom hanna hit. vi satt i köket och pratade lite, drak kaffe.



jag vet att ni vill, speciellt Egzona.. Mohahahaa :D nae, nu blir de riverside. pusspuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!