Idolfinal 2009

kusin sover här inatt, just nu kollar vi på idol. Eddie och Rabih sjöng.. smälte! Nu till de sista finalisterna: båda är bra, skiter egentligen i vem som vinner.. ingen är min favorit direkt. bad mamma köpa dip till oss förut som vi skulle ha till idol, och så gjorde vi morötter till de, skit gott! vi åt självklart upp de före idol.. =/ hahaha.

sen blir de pedros ande och mycket skratt som vanligt med min kära kusin. just de, mina naglar börjar äntligen bli långa igen (var tvungen att klippa av dom för att dom delade sig) så jag målade dom förut, babyrosa. men de syns inte så mycket på bilden.


Kommentarer
h a i d i s -

HallåHallå! följer du julkalendern? ^^



Blogg: http://haidis.se/
2009-12-11 @ 22:16:40


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!