home sweet home

igår somnade jag och viccy hemma hos mig vid 15 tiden och vaknade upp vid 17.30. då satte vi oss i köket och pratade med mamma en stund. sen tog vi spårvagnen till klocket, gick hem till viccy och lagade mat. ris och kycklig med potatissallad, skit gott! sen kollade vi på riverside och paradise hotel. just de, House of wax kollade vi också på! den var på tv. samtidigt som vi kollade på tv krusade viccy mitt hår.. i 4 timmar. haha vi dog nästan båda två. nu har jag affro. funderar på att kamma ut de för skojskull hahaha! kunde knappt sätta upp håret i toffs, fick kämpa som en jude.

idag sket vi i skolan, hade mensvärk imorse. jag vaknade vid 13 tiden och viccy var redan vaken då. vi låg i sängen och kollade runt lite på datorn. sen vid 3 någonting?! åkte jag hem. FAN vad kallt de är ute! jag hade på mig två mjukisbyxor haha, och ändå frös jag. när jag kom hem hoppade jag in i ett varmt bad direkt, sen kom hanna hit. så nu är hon här :) inget speciellt händer idag. hörs senare!
just de, nu har jag äntligen jullov. börjar igen den 11 januari så det är nästan en månads lov för mig ;)

såhär såg de ut utanför viccys fönster idag!


mitt hår, de ser inte så "katastrof" ut, men de är!


viccy när hon väntade med mig på spårvagnen


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!