grisvaccinet - done!

började dagen med en försovning. orkade verkligen inte gå upp kl 8, när jag somnade 5 imorse.. de uppstod lite problem och så var jag tvungen att plugga. så jag sket i mentorstiden och åkte till skolan vid 10 istället. väl i skolan trodde jag att jag skulle få de där jävla vaccinet, men nej nej. min klass var redan klar. jaja, jag får skylla mig själv som kom försent. men det löste sig. jag hade prov som jag tror gick bra! sen ringde min lärare till skolsyster, fick inget svar. och så var de lunch, som tur var mötte vi på henne och frågade. självklart kunde vi komma och ta sprutan. haha, var lite nervös faktiskt, hatar sprutor och sånt! skrattade efter att jag tagit den.. de var ju bara ett litet stick och lite obehag under några sekunder..

sen åkte jag hem. hjälpte mamma med gardiner och lite sånt. har även bytt gardiner i mitt rum nu, och tänt lite ljus i mitt fönster, skit mysigt! börjar få ont i armen och har världens huvudvärk. tog nyss en tablett! hoppas på att värken försvinner. och jag hoppas verkligen att jag inte jag får samma biverkningar som Kastriot, han blev helt förstörd, fick feber och allt framåt kvällen :( hm.. hoppas inte! pallar inte bli sjuk, vill faktiskt inte vara hemma ifrån skolan imorgon. för vet ni? jag ska åka skridskor då hahahaha. det bestämde jag och tjejerna när vi hade friskvård och våran tränare tyckte det skulle bli skit kul. bambi på hal is? haha vi får se hur de går! det var ju några år sen.

vet ni? jag har bara ätit lite sallad och några skedar soppa idag vid halv 12. när jag tänker på mat blir jag bara äcklad.. konstigt nog.

ae, nu ska jag läsa lite bloggar och sen lägga mig i sängen och försöka få bort huvudvärken. just de, hanna gick precis också, glömde bort att hon har varit här med tanke på att jag låg i sängen pga min huvudvärk och hon satt vid datorn haha.


Kommentarer
Anonym

Vilken gymnasieskola går du på:)



2009-12-02 @ 20:48:39
selma

Du kan börja med att säga vad du heter och vem du är. sen kanske du får svar på din fråga!



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-12-02 @ 23:09:27


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!