Godnatt!

här sitter jag och doftar underbart. den där lukten på min body lotion är verkligen dödlig! hela mitt rum luktar nu haha (kommer sova gott inatt) sitter även och käkar BLODapelsin. trodde inte det var gott först, hade aldrig smakat de. men för några dagar sen köpte min mamma och jag trodde det var mandarin. men sen sa min kära mami att de var blodapelsin och det är DÖDLIGT gott. alltid är dödligt idag hm.. pedros ande börjar snart också. dödlig timing HAHA! - dusha-smörja in sig-äta apelsin. jag har ju hunnit med mycket haha. har damp. för jag vet inte vad jag ska skriva om :$

ne men, jag har HUNNIT sova idag också. jag och hanna tjafsade först. hon låg i min säng, jag kollade facebook sen ville jag lägga mig i sängen och kolla på tv med henne för att jag var trött. och hon krigade med mig att jag inte fick. jag har dubbelsäng, klart som fan vi får plats. de räcker och blir över! hon fulade sig bara. men sen gav hon sig och då somnade vi båda två i någon timme. skönt var de!

imorgon är de INTE skola för min, viccy och roses del. vi ska på begravning.. Den kvinnan jag pratade om som har gått bort ni vet? vi ska på hennes begravning. jag tror fortfarande inte på att hon är i himlen, jag tror att jag kommer träffa henne snart. kan inte få in i skallen att hon inte finns med fötterna på jorden längre. men kommer nog inte vara så lätt när vi väl är där. då kommer jag förstå .. Vila i frid ängel.

Kommentarer
Egzona(första gången jag har mitt riktiga namn HAHA, utan feta framför:$)

sv: vaaaa? ge mig hans nr men säg inget till Kastriot.. HAHAHA



vad händish. inget händish. jag ätish blodishapelsinish du kmr nt kunnna läsa de där.. HAHA. neeej men jag dushade precis, skrubbade kroppen (intressant) smörjde in mig i GODASTE body lotion hihi. nu luktar jag got för shpat #2 :$ HAHA sj min söta lilla docka, vad händish vändish :D



HAH, alltså selma han i tbg är sån knarkare :( överäcklig.



Så du åt blodapelsin?;) HAHAH så länge det rör sig om mat, kan jag läsa det även om det är skrivet baklänges :D:D

Oooh någon är fräsch...för någon annan än mig :(, det ska jag komma ihåg!

Men, ja alltså jag är värsta förkyld men jag måååste verkligen gå till skolan för att inte missa något nu mot slutet, innan jag åker :''''( pallar inte!!!! jag är värsta snorig o jag har astma hela tiden HAHAHA, filåt för informationen :(...

men omg, måste berätta om någon sen på msn :$:$



puss på dig MIN söta lilla docka<3<3<3



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-12-09 @ 22:02:37


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!