Godhjärtade människor

nu har jag hjälpt mamma med tvätten och dushat, skönt! ren och fräsh. funderar på att städa rummet, har inget bättre för mig. kanske ska plocka undan lite bara och sen storstäda rummet imorgon? skrubba golvet, damma, dammsuga. yepp, de tar vi imorgon. nu ska jag bara plocka undan lite skräp jag inte använder.
angående det jag skrev om lugna gatan. jag menar lövgärdet i Göteborg. har haft kontakt med kvinnan som jobbar där (Nadja) och hon har berättat för mig hur dem jobbar. så de är inte bara genom tvn jag har sett vad dom gör. jag tycker att det Amir skrev, var fel. vet inte hur dom jobbar i Stockholm, om det är så kasst som han skriver, borde dom dra till med lika bra ledare som i göteborg ;) verkade som om han menade "lugna gatan" överallt. man ska inte dra alla över samma kant. jag tycker bara de är bra att det finns godhjärtade människor som vill hjälpa andra med problem. hoppas lugna gatan håller i sig, även att dem får massor skit hit och dit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!