Fredag

Vaknade vid 12 tiden tror jag. var riktigt trött idag. orkade knappt gå upp ifrån sängen. ville sova hela dagen lång. men men, nu är jag uppe. tänkte hoppa in i dushen strax osådär. vet inte vad som händer idag, ikväll är det i alla fall idol final. måste inte kolla på de, men de är ändå roligt att se vem som vinner. tror faktiskt att Erik tar hem det. men jag är sämst på sånt där, för jag trodde att calle skulle åka ut förra gången, men då åkte min älskling tove istället, älskar hennes röst! fan då!

Kimpan smsade mig vid halv 9 imorse och sa att jag var tvungen att komma in på msn direkt när jag vaknade? hm, undra vad som har hänt. hon svarar inte på sms, hon sover antagligen.

nej, nu ska jag hoppa in i dushen, skrubba kroppen och ansiktet och bli fräsh!
Mwah


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!