fick med mig syrran hem!

till alla som känner rose: gå aldrig med henne på stan! hon är katastrof. jag fick med mig två små parfymer, en hallon och en vanilj.efter att vi handlat klart gick vi och käka tacos. riktigt gott! sen mötte vi roses pojkvän och åkte till hageby, dom hem till honom och jag till min syster. tjatade på henne om att följa med mig hem och sova här. till slut gick hon med på de. men innan vi åkte hem till mig, gick vi upp till hagebycentrum och köpte lite cider. och sen köpte vi två glittriga blommor till mamma. och så köpte jag skit sköna strumpor. såna tjocka, mjuka.
sen åkte vi hem, drack några cider i köket, efter en stund kom hanna hit också. och senare kollade vi på andra avenyn och riverside. nu sitter vi här och gör ingenting. väntar på jultomten?! hoe hoe hoe .. haha
snart ska vi kolla på ett päron till farsa.
See ya later aligator haha.
glittriga "blommor" till mamma

JULCIDER (den tindrande stjärnan) HAHAHA suzan dör av skratt!


Saftig watermelon with winter-isflingor(isbitar) HAHAHAHA




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!