färgar håret

hejhej. jag har varit iväg lite med mamma och pappa idag. vi var på netto och så åkte vi till min syster och lämnade en tv eftersom att stackarn inte hade någon. hon får ha den här fattiga så länge tills hon köper en ny :) jag och mamma skrattade loss inne på netto. hon skrek på mig att jag skulle packa upp sakerna på rullbandet, jag bara ta de lite lugnt få inte panik. hon bara joo jag får panik och så skrattade hon? kvinnan i kassan skrattade med oss, men tror nog att hon innerst inne tänkte "vilka jävla idioter". nu är jag i alla fall hemma igen. sitter med mörkbrun hårfärg i skallen och måste alldeles strax gå och tvätta ur det. färgar min utväxt (som jag själv anser vara råttfärgad) haha. nae, nu måste jag skölja ur detta. FAN VAD DE KLIAR! höhö vi hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!