ett inlägg som inte publicerades igår..

jag har inte haft någon lust att blogga alls idag. kom hem för flera timma sen. inatt när vi skulle ut på balkongen för att röka trodde jag att jag skulle dö, fan vad kallt det är! sjukt. somnade runt 04.30 med mobilen i handen, förlåt bebis haha! och idag vaknade vi upp vid 1 tiden. tog de lite lugnt, sen drog vi på oss jackorna och promenerade hem. har inte gjort något speciellt, käkat nötter och badat typ. mamma lagade precis mat,ris och kyckling. så jag åt nyss. nu är min mage full och mätt igen! =) till något helt annat. 27 dec, spikat! ellerhur bebo? ;)

jag och lite hanci




cartoonnetwork all night long ..



förresten, grattis på födelsedagen Oscar. sorry att jag inte är med och firar dig. men du får nog en underbar dag, tacka din flickvän det är hon som har gjort allt de här för dig!
bästa trattjävel


hörs senare. Mwah


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!