Torsdag

dagen började vid 10 tiden, gick upp och fixade mig. tog spårvagnen till klocket, mötte nicke och viccy. sen gick vi till centrum där totte väntade med bilen, så kom rose också. så åkte vi mot linköping. begravningen var inte de enklaste, tårarna bara forsade och forsade. det kändes helt sjukt.. var hemma runt halv fyra igen. somnade en stund, men de tog inte lång tid förns min kusin knackade på dörren så det var bara att gå upp igen. men vi la oss gangska snabbt i min säng igen och vilade. sen gick vi upp och gjorde kaffe och pratade. efter de gick vi hem till henne och tog de lugnt en stund. och nu är jag hemma igen. pratar med plutten på msn och kollar på pedros ande. ska gå och göra en apelsin nu.

återkommer innan jag läggooor määj.

Kommentarer
cassandra

SV: tack så jätte mycket gumman !:)



Blogg: http://anjamariawigh.blogg.se/
2009-12-11 @ 00:22:18


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!