Ikea

mamma lagade mat, men jag var verkligen inte sugen på mat så jag gjorde precis lite sallad och äggröra till de, säg inte att äggröra är äckligt. jag älskar det! mår illa nu huhu, tänk om jag börjar bli sjuk :(

min mamma tyckte att det var skit fint i mitt fönster när hon kom in och att gardinerna passade in i mitt rum. jag har typ vinröda väggar, gardinerna är svart/grå, såna där raka ni vet, med såna mönster. och min säng är vit. nu vill jag bara ta ner allt fult jag har på väggarna och dra till ikea och göra mitt rum mysigt med hjälp av detta:


mitt rum skulle bli riktigt mysigt. får helt enkelt åka till ikea någon dag med mamma!

nae, nu ropar sängen och tvn på mig. jerry springer, andra avenyn, pedros ande .. zzzZzzZ

Godnatt!

Kommentarer
fejte

du glömde en stor bild på oss två baby, som du kan ha på väggen?:$



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-12-02 @ 14:09:49


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!