de går bra nu, kompis de går bra nu!

jag har inte lagt mig än. sitter och skrattar åt Egge (egzonas nya smeknamn ifrån mig). hon är verkligen hur rolig som helst. man dör av skratt när man pratar med henne. hon är helt psyyyko. inget illa menat, min ängel host.. fetknopp ♥

annars tänker jag bara lite på allt möjligt. allt går bra för mig nu. eller.. för någon dag sen mådde jag piss pga skolan. men nu känns det skit bra. ni som känner mig vet hur mitt humör kan vara. jaja, det känns som att de går bra i alla fall. och resten också! + 17 dagar kvar.. för pluttis och mig =)

nu kallar sängen på mig. vi hörs imorgon när jag kommit hem ifrån ängeln.
pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!