back on track!

Shölölöö. dagen började med att jag vaknade vid 9 tiden, somnade halv 5 inatt för att jag pratade med plutten. fixade mig fort och tog spårvagnen till skolan med viccy och verro. mamma var även med för hon skulle till tandläkaren. efter skolan åkte jag och rose hem till mig och sen till klocket för att hämta hennes kontaktpersons barn på dagis. sen åkte vi hem till hennes kontaktperson, var barnvakt en stund. senare kom hanna dit, och eftersom att jag bara åt skit liten i skolan så köpte vi några såna chicken nuggets med currydipp. vart riktigt sugen på de! sen när vi kom hem till mig gjorde vi en riktig god sak. de får ni se nedan. nu ligger hanna i min säng, vi väntar på att pedros ande ska börja.. ca 2 timmar dit... sen är det läggdags och förmodligen prata med plutten i telefon tills båda slocknar haha!



i skolan





varför ser jag så lång ut på bild :( ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!