ännu en skoldag avklarad!

sista lektionen hade jag friskvård (träna) jag viccy och verro kämpade loss. eller viccy segade mest och satt på golvet som en gris. men jag och verro kämpade på som vanligt. de blev lite boxning, cykla och styrketräning. ja, ni läste rätt. STYRKETRÄNING! jag trodde att mina armar skulle gå av haha. vi fick även sluta tidigare, som vilken onsdag som helst.

nu är jag äntligen hemma. tog spårvagnen hem med viccy och verro sen hoppade adella på i stan. fick äntligen träffa henne. det var månader sen sist.. min lilla ängel! snart kommer i alla fall hanna hit. ovanligt? haha. hon ringde nyss och skulle bara röka sen kommer hon hit. hon bor på andra sidan gatan bara. klockrent!

här har ni ett videoklipp på viccy i skolan i måndags.
våran lärare gick ut ifrån lektionen och vi hade jobbat så mycket så vi orkade inte mer och fick "myror i brallan" haha. vi tänkte ringa in till fredrik (klassrummet brevid) men han svarade inte. då ville vi rina bosse (klassrummet brevid också) men kom på att de var samma nummer till båda (?) :S hahaha. de ser inte så kul ut, men jag skojar inte. de var skit kul! viccy vart rädd ifall jonas (läraren) skulle komma tillbaka och se oss vid telefonen så hon slänger på luren hela tiden haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!