allt möjligt ..

Det var jätte fint idag. såg du? hörde du? Det var svårt att ge dig rosen idag.. riktigt svårt. Du såg mig ellerhur? du skrattade säkert åt mig för att jag darrade och grät samtidigt som jag gav dig den. Jag vill säga tack för dessa 3 åren tillsammans med dig Iwa, du var en kvinna som ALLA tyckte om. Jag ser upp till dig, de har jag alltid gjort. Du var en kvinna som aldrig gav upp, du kämpade dig igenom livet. trots din sjukdom. Du var stark! Nästan för stark. Jag vill tacka dig för att du har förstått mig när vi pratat. Jag vill tacka dig för att du har förstått mig utan att jag sagt ett enda ord. Tack för att jag har fått lutat mitt huvud emot din axel när jag haft det tungt och tack för dina varma ord, du tröstat mig med! Tack för allt Ängel. Hoppas du har det bra i paradiset. Alla saknar dig. Alla hade våta kinder idag. Men vi vet att du vakar över oss nu, vi vet att du är på en bättre plats, ingen smärta kvar.

Må du vila i frid Ängel
1935 - 2009

17/11 - 09
Jag förstår att du försvann ifrån oss. Gud saknade dig för mycket..
alla vill ha dig vid sin sida, även han!


får antagligen en bild ifrån begravningen imorgon. då kan ni få se den!

för övrigt:
Pratat med bebis och sen hans storasyster bara. riktigt skön är hon! nu gör jag inte så mycket faktiskt. pratar med viccy på msn bara och dricker cola. är inte alls trött just nu. hm? jag som vaknade vid 10 idag. jaja, bara för att bloggen inte ska bli så tråkig, så bjuder jag på lite bilder - allt möjligt.















Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!