4 days left!

sådär ja, nu ser håret fräsht ut igen. ätit och så har jag också gjort. ska käka grillade nötter snart. vet inte vad jag ska skriva, finns inget att göra heller. mitt rum är hur kallt som helst även att elementet är på :( mitt rum som brukar vara varmast, har blivit kallast i hela lägenheten.

förlåt för att bloggen är så tråkig.
de blir tråkigare utan bilder och de är tyvärr något fel på usb-kabeln så
det går inte att överföra ifrån mobilen idag :(
inte alls långt kvar tills min zemer kommer nu, bara 4 dagar. wooho! ♥
te dua.

Kommentarer
Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se



2009-12-22 @ 23:06:15
Anonym

har nt fattat riktigt :p är kastriot eller zemer din boyfrriiiend? :p



2009-12-23 @ 12:58:07
selma

Han heter Kastriot. men jag kallar honom för zemer, det betyder hjärtat på albanska.



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-12-23 @ 14:59:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!