26e!!!

hej alla människor som läser min bloggilu! vad gör ni? =)
jag sitter och pratar med min syster och min kusin på msn. och så smsar jag med pluttisen. 10 dagar kvar! för jävla bra! är helt hyper nu.. snart kommer plutten, snart kommer plutten!!! :D:D:D ja ni, mitt lov ser ut att bli perfekt.

för övrigt så är det skit kallt i mitt rum just nu. inte konstigt, det är massor snö ute. eller ja, några cm i alla fall. och jag är tvungen att ha fönstret öppet eftersom att jag röker här. huhu.. :( men de blir skönt sen när man stänger de. då blir det varmt och helt frisk luft här man ska sova. det finns både för och nackdelar. haha, vad leker jag här? nae, de märks ju att jag inte har något mer att skriva?! nu ska jag röka och fortsätta vara social på msn och sms. puss på er, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!