1 dag kvar!

hejhej. har inte orkat skriva.
kan börja med att svara på en fråga jag fick.
"Du firar väl inte jul? Är inte du muslim?"
SVAR: Jo, jag firar jul. det är min pappa som är muslim. min pappa är ifrån turkiet och mamma är svensk. Så jag firar jul.
mamma och suzan käkade allt möjligt, medan jag bara åt lite potatisgratäng och mammas egna köttbullar + lite gurka och tomat. diggar inte julmaten!!!!  tack för de jag fick i alla fall, mamma, pappa och suzan. jag älskar er.
sen var det inte mer med de. jag ringde hit hanna, vi gjorde inget speciellt (som vilken dag som helst) är inget för julen egentligen. inte längre .. hanna gick hem för en timme sen, innan hon gick kollade vi på riverside och guds tre flickor.
en sak till: nu är det bara en dag kvar tills pluttisen kommer. yes!
(de går inte o hoppa ner, alltså göra nya rader.. så allt sitter ihop som ni ser :S)

Kommentarer
egzona, du vet hon som fetknoppen

HEJ MIN LILLA ZEMER!! (L)



Eller hur, tycker du inte att man alltid fryser i ansiktet?? Alltsa man ar typ anda varmt overallt forutom i ansiktet...

Sticka en san ansiktsmask HAHAHAHAHHA omg...



OMG OMG OMG SELMA KOMMER FA LITE LALALALA :D

EN SEN JULKLAPP HE-HE-HE



HAHAHAHAHAHAHAHAHH nej men allvarligt talat, FANNN va kul!!!! har ni traffats innan? Ar du nervos? :o



Jag har det superbra, jag solade idag for forsta gangen haha, pa 10 dagar!! jag far spel, men det ar iaf bra att solen dok upp till slut :). Jag har typ kommit min faster lite narmare for jag har inte kant henne sa jattebra innan, sa det ar super :D



Hoppas att du hade en harlig jul med din familj :)



PUSSSS<3<3



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-12-25 @ 04:12:58
Gona

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN ?

www.gonushee.blogg.se

DU FRÅGAR JAG SVARAR



Blogg: http://gonushee.blogg.se/
2009-12-25 @ 16:14:56


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!