viccy sover här inatt igen

cha cha allihopa! hahaha! har inte orkat uppdatera nånting, så jag gör de nu. igår kom viccy hit och sådär. senare på kvällen hade vi lite damp som vanligt.

här är en bild ifrån igår


och idag vaknade vi vid typ 13 tiden, gjorde frukost och städa o sådär, sen hoppa jag in i dushen. efter de fixade vi oss och tog spårvagnen upp till klocket. gick hem till viccy och hämtade pengar o lite sånt, sen gick vi till willys och köpte chips och läsk till ikväll. för hon ska sova här inatt igen =D sen gick vi till centrum, då kom fathi och zagges bror dit. satt med dom en stund, sen kom jonte på en ful moppe och hoppa omkring där hahaha. och så kom bazollas lilla syster och gjorde oss sällskap. " ni är mina nya vänner " hahahahah översöt!
sen blev de lite kallt och så började de regna, så vi tog spårvagnen hem till mig igen, jag och viccy.

fathi


bäzus lillasyster




nu har vi precis käkat och sådär, ikväll var de någon film på tv. så den ska vi nog se =)
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!