viccy kommer hit idag!

alltså jag har ingen blogglust längre, vet inte varför men så är det..

vaknade i alla fall vid 1-2 tiden och så bestämde jag och viccy att hon skulle sova här idag! (vi har inte träffats på ÖVERlänge) så nu skulle hon bara dusha och käka, sen komma hit! jag smsade hit min kusin, så vi har suttit och pratat, drömt och skrattat tillsammans som vanligt. vi har verkligen sjuka fantasier hahahaha! behöver inte på in på vad..

nu gick hon precis och jag sitter här och väntar på min bästaste bästa vän =D .. idag är de faktiskt rätt varmt ute, solen skiner.. bobban kanske har varit och hälsar på oss i norrköping idag (bob marley) hahaha.. eftersom att HAN ger oss sol. ja ni, jag kan också fantisera om sånt haha.

tänkte dra fram dammsugaren och fixa iordning lite iväntan på viccy.
hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!