vi sover hos min syster inatt!

hälluuu.. jag och hannah vaknade vid 1 tror jag?! käkade frukost osådär, sen hoppade jag in i dushen. så nu siter jag här, nydushad och fräääsh =D jag och hannah ska sova hos min storasyster idag.

just nu är min syster i lindö med hennes killes familj, och hans lillebror och kusin vill att jag och hannah kommer dit (två idioter) som bara irriterar oss och pratar skit :) vi hatar nog varandra! så de är nog därför dom vill att vi ska åka ut dit.. för att knulla våra huven! men icke sa nicke, vi drar hem till hannah tills dom kommer hem =) fixar oss osådära! sen promenerar vi ut till hageby, där min syster bor.

vet inte om de blir något mer bloggande idag, för vi ska kolla på massor filmer osv.. och så ska jag fråga min kära syster om jag får platta hennes överdrivet långa hår, som går ner till röven.. (avundsjuk) :$ hahaha.. vänta du bara suzan! jag ska också få så långt hår!

så vi hörs antagligen ikväll, eller imorgon.

PUSSSSSSSSSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!