tjajjor

vad skulle jag vatt utan er? hur skulle mitt liv sett ut om ni inte fanns brevid?
ni är där så fort jag har problem, tack för de! de finns få som er. har ni problem finns jag här så ni vet. vissa spelar vän, men försvinner lika snabbt. men ni är alltid där och ger mig en hjälpande hand. ni är mina vänner, ni är allt jag har. ni är dom enda som kan få mig att må bra. ibland har jag vatt knas, men ni har alltid varit kvar, alltid kämpat för att få mig att vara glad. vi har haft våra stunder där vi bråkat ibland, men vi har gjort allt för att bli sams. hoppas jag aldrig få gå miste om er, mina vänner!  tiden förändrar oss alla, men aldrig min kärlek till er.
(ni som känner er träffade, ta åt er! - inte bara dem på bilderna)




Kommentarer
Sara Mettou

bror:O :O kolla bilden loo:O<3



2009-10-26 @ 00:09:37


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!