ta de lugnt för mig själv

nu gick rose precis, hon skulle möte oscars mamma så hon var tvungen att dra! hahaha, vi har slagits i min säng som djur. och mitt hår råkade åka fram så hon sa att jag liknade the grudge hahahahaha. vilka jävla smällar hon gav mig, häxa jävel! jag gjorde nästan så att hon ramlade över säng-gaveln, som vi skrattade.

nu tänkte jag ta de lugnt framför datorn en stund och sen hoppa in i dushen. imorgon har jag ingen skola, vilket är hur skönt som helst. har bara ett möte halv 2, så imorgon blir de en riktig sovmorgon för min del. men ska inte lägga mig så sent endå.. så att jag får sova ut! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!