spräng huvudvärk

oooh! ända sen kl kvart över 10 har jag haft ont i huvet, och när jag kom hem la jag mig ju och vila ? tror ni värken försvann? nej nej.. den sitter kvar.. dricker lite kaffe nu i hopp om att den ska försvinna hahaha. våra värktabletter är slut, så mamma skulle ta en av grannen sen =)

och du? jag undrar varför du "bryr" dig om mig fortfarande? efter allt du sagt, allt du gjort..
är du inte nöjd än?

" hur mår du? " hahaha, ska de komma ifrån ditt hjärta? du ville bara se om jag mår dåligt, för att kunna snacka lite mer skit, så jag mår sämre. men vet du vad? jag mår hur bra som helst.
 och jag kommer få ett fett liv.. vänta och se!

Kommentarer
Anonym

Hej

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett spel & en massageolja från Calore.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-spel-massageolja.html



Var gärna med =)

Kram//M



2009-08-18 @ 16:21:27


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!