somnade visst.

jag vaknade nyss.. efter att jag dushat och sådär, la jag mig i sängen. så jag har typ legat och vilat sen jag kom hem. och somnade gjorde jag också, stenhårt haha.

nu skrev viccy på msn, hon undrade om vi kunde åka o spela golf, hahahaha fan va sött de lät. golf 4-lajt hehe.. hahahahahahaha.

ooh, jag har mått illa sen jag kom hem typ. och mamma har spytt och grejjer, hon har legat i sängen hela dagen.. stackars mamma! borde jag gå? och lämna henne själv hemma =/

får se hur jag gör..

puss



2  min efter
nej.. stannar hemma istället! mamma är riktigt jävla sjuk. kan inte lämna henne själv!
vi får hitta på något imorgon istället, viccy .. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!