skolan next!

fan vad förvirrad jag är. var tvungen att väcka verro och kastriot halv 8 och manne kl 8. så nu är jag klar. verro ska strax hoppa på spårvagnen så att jag och hon kommer på samma! och manne är på väg till mig, så vi ska hinna röka innan vi hoppar på spårvagnen. och jag måste messa tommy att komma ut strax också, för han skulle med åka med oss. hahaha de är stressigt!

slutar ca 12 idag, yes! hörs när jag kommer hem.

och du "anonym" som kommenderade under aylin.
aylin skrev - Du e väll också tsm med en alban ?:P
och anonym skrev - skulle inte förvåna mig aylin, HAHAAHA! LOLOLOL
 - ja, jag tycker om albaner.. speciellt Kastriot! soo what? =D
om de inte förvånar någon annan, så förvånar de nog inte dig heller.
PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!