skapa eget tema till mobilen

ups! har glömt att uppdatera haha.. vaknade vid kvart i 1 tror jag, sen vaknade min kusin upp brevid mig vid halv 2.. jävla sömntuta! vi låg och softa lite i sängen, innan vi orkade resa på oss och gå upp. men när vi väl gjorde de, så käkade vi lite frukost och sådär.

vet ni en sak? ni som har bra mobiler, kan göra eget tema på www.zedge.com! riktigt fläshigt faktiskt =D man kan ha egna bilder på temat, så kan man välja vilken färg man vill ha som text. jag har gjort flera stycken teman. och så finns det redan massor färdiggjorda teman som man bara kan ladda ner =) skit fina faktiskt! de är bara att söka på vad man vill ha, så kommer de nästan alltid upp de man söker efter =)

hoho..
PUSS



Kommentarer
Diana afram

finast selmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;:D



2009-08-03 @ 17:10:34
SOFIA

Den är köpt på gina (:



Blogg: http://www.sofialinneal.blogg.se.
2009-08-03 @ 18:19:34
amanda

snygg blogg du har :)



Blogg: http://amandauras.blogg.se/
2009-08-03 @ 20:46:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!