plugga sen sova!

hej hej, dålig uppdatering? har faktiskt inte varit hemma något. bara en snabbis förut med tjajjorna. var i alla fall i skolan, slutade vid 12 tiden.. åkte med rose och sara till ektorp en snabbis :) sen var de bara raka vägen till klocket, hmm.. minns fan inte va vi har gjort idag asså, bara åkt spårvagn tycker jag? hahaha. vi har varit i klocket, i stan, i klocket, i stan haha. käkat pizza har vi också gjort. och varit hemma hos roses kontaktperson =) träffade även bujar och patri i stan efter att vi hade vatt där typ 3e gången, patri är alltid tyst framför mig, skit konstigt hahaha. men bujar pratade på som aldrig förr och vi skrattade som vanligt. sen tog vi spårvagnen till klocket igen, och då hoppade min kusin på också. så vi var i klocket en stund, sen hem. nu har jag precis dushat. ska strax sova osådär.. måste plugga lite först.. bajs!

- och ja, jag skrev detta inlägget på datorn, för blogg.se verkar ju inte funka för tillfället, skitblogg.
och bilder går de inte heller att lägga upp, så de får bli imorgon eller något. och så skulle jag visa en video med ken ring, men de går ju inte heller.. asså.. aahh..





(en timma senare gick de att ladda upp bilder)



Kommentarer
Egzona

dela med dig Selmaaaaa :(:(



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-09-01 @ 21:28:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!