parapapapa på toan

vaknade vid 1 tror jag? och hannah vakna inte förns kl 2. och varmt var de i rummet också! så vi öppnade fönstret, så de fick vädra medan vi gick ut i köket och åt frukost. just de, verro gjorde en inbakad fläta på mig igår, så idag är mitt hår vågigt. funderar på att köpa en våg och locktång faktiskt. tycker inte om rakt hår! haha, de konstiga med rakt och lockigt hår är att dom som har rakt hår, vill ha lockigt och tvärt om. lite knas faktiskt ;d men så är de!

nu vet jag inte vad som händer, rose skulle ha kommit hit, men hon åkte direkt hem istället. så jag får se vad som händer idag.. just nu bombaaaar min kusin toaletten =) och hon lyssnar på parapapapap.. hahhahahahahah

nej nu kom hon! MÅSTE DRA.. hahaahha hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!