övertråkig blogg

jag har verkligen inget att skriva längre. jag började skriva för att kunna skriva av mig och sådär, men jag har inte ens något att skriva av längre. allt är så tråkigt och dött.. eller, de finns saker jag skulle vilja skriva. men orkar inte med folket.. funderar på att göra en blogg, som bara jag vet, existerar.  där jag kan skriva allt och mycket mer. yes! funderar på de.

jag har i alla fall satt på såna där glittriga pärlor på naglarna, olika krummilutter hahahaha! skit fint blev de. hmm.. det känns som att jag bara pratar om naglar. men tycker verkligen de är så fint med fina, fixade naglar =D
- försökte ta bild på de, men de gick inte så bra tyvärr!

hungrig är jag också! har bara fått i mig en macka än så länge. sa till mamma att vi skulle äta tacos häromdagen, och idag.. då jävlar smäller de, tacos i mängder! hahaha

Kommentarer
Erica

fin blogg :D



Blogg: http://smissie.blogg.se/
2009-08-20 @ 21:19:25


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!